Sociale medier som kommunikationskanal i detail

HOLD

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.

Kursusinformation

Unavngivet_2(1)

Sociale medier (SoMe) fylder mere og mere i kommunikationen mellem virksomheder og kunder. Det giver nye muligheder og stiller nye krav. 

Med kurset ”sociale medier som kommunikationskanal i detail” får du grundlæggende kendskab til SoMe. Du får inspiration og gode råd til, hvordan du kan styrke din kontakt med kunderne og således bruge SoMe aktivt i din salgsstrategi.

Kurset er for dig, som er startet på at bruge SoMe som salgskanal, men stadig er ny, når det gælder kontakt med kunderne på fx Facebook. Eller for dig, som gerne vil i gang med at skabe indhold på de sociale medier, men lige mangler et kick til at springe ud i det.
Kurset henvender sig også til dig, som bare gerne vil lære noget om, hvordan man professionelt bruger SoMe som salgskanal/redskab for at kunne bidrage med denne viden til en kommende arbejdsgiver.

På kurset kommer du fx til at arbejde med:

  • forskellige sociale medier – fx Facebook, Instagram og LinkedIn
  • kommunikation via sociale medier tilpasset din målgruppe
  • sociale medier som salgskanal
  • det rigtige valg af sociale medier
47341 - Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med sociale medier som internt og eksternt kommunikationsmiddel.

Beskrivelse: Deltageren har kendskab til forskellige sociale medier.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til kunderne.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til medarbejderne.

Fagnummer: 47341 Sociale medier som kommunikationskanal i detail Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 208,00 Uden for målgruppe: DKK 789,95