HOLD
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med eller gerne vil arbejde med funktioner i forhold til digital købsadfærd, kundepåvirkningen og den digitale kundeoplevelse.

Beskrivelse: Deltageren kan anvende værktøjer og viden om digitale trends og tendenser inden for købsadfærd til at skabe øget kundeloyalitet og konvertering.

Deltageren kan gennem kendskab til målgrupper, anvende metoder til kundepåvirkning ud fra konkrete parametre.

Endvidere har deltageren kendskab til Customer Journey for at kunne bidrage til optimeringen af kundeoplevelsen på relevante platforme.

Fagnummer: 48658 Digital købsadfærd Varighed 2 dage
Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus i enten Herning, Ringkøbing-Skjern, Skive eller Holstebro.
Vis privatlivspolitik
Kursuspris
AMU:
DKK 0,00
Uden for målgruppe:
DKK 0,00
Forbehold og information
AMU tilmeldingsbetingelser, tilskud og vilkår

Hvert AMU-kursus afsluttes med en test. Når testen er bestået udstedes et AMU-b...

Læs mere
Vejledning om tilmelding

Tilmelding til arbejdsmarkedsuddannelser og ansøgning om VEU-godtgørelse foregå...

Læs mere
Vær obs på!

Fra 1. august er det et lovkrav, at alle skolens adresser er tobaksfri. Det gæl...

Læs mere